Росія відповіла на санкції США проти телеканалу RT

RTRT

Міністерство юстиції Росії визнало американські радіостанції «Голос Америки» та «Радіо Свобода» засобами масової інформації, які є «іноземними агентами». Цей статус також був наданий ще сімом, пов’язаним з ними проектам.

Читайте також: «Німецька газета: Не переоцінюйте вплив Росії»

Назви засобів масової інформації, визнаних «іноземними агентами», було опубліковано у комюніке. Це ті самі редакції, які раніше отримали попередження від міністерства щодо можливого накладання на них обмежень згідно з новим російським законом про ЗМІ — «іноземні агенти».

Крім «Голосу Америки» та Російської редакції «Радіо Свобода», це також спільний проект двох радіостанцій, який називається «Фактограф» (його метою є перевірка офіційних заяв посадових осіб), доступний в Інтернеті телеканал «Настоящєє Врємя», башкірсько-татарська служба «Радіо Свобода» — «АзатлігРадіосі», регіональна служба «Ідель.Реаліі» (висвітлює події на Поволжі), а також три інші регіональні сервіси: «Сібірь.Реаліі», «Кавказ.Реаліі», «Крим.Реаліі».

«Радіо Свобода»

«Радіо Свобода»

Читайте також: «До Франції потрапили радіоактивні гриби з Білорусі»

До цих ЗМІ будуть застосовуватися аналогічні правила, як до неурядових організацій, визнаних такими, що «виконують функції іноземного агента». Вони повинні будуть надавати в Міністерство юстиції докладні звіти про свою діяльність.

Обидві палати російського парламенту також планують заборонити ЗМІ — «іноземним агентам» доступ в Держдуму. Це буде відповіддю на позбавлення російського телеканалу RT акредитації в Конгресі США.

Читайте також: «Дмітрій Медведєв не хоче бути президентом РФ»

Кремлівська пропаганда

Кремлівська пропаганда

 

 

Be the first to comment on "Росія відповіла на санкції США проти телеканалу RT"

Leave a comment

Your email address will not be published.

*



*